دنیای فایل گوگل

دانلود فایل های کمیاب

دنیای فایل گوگل

دانلود فایل های کمیاب

آخرین نظرات

آشنایی با جایگاه پروار بندی گوسفند

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ب.ظ
آشنایی با جایگاه پروار بندی گوسفند

قیمت:10000ریال

آشنایی با جایگاه پروار بندی گوسفند

در این مقاله که به صورت word عرضه می گردد، مطالبی درباره زمین محل احداث پرواربندی و خواص زمین از نظر رطوبت، میزان آفتاب گیری و ... تجهیزات مورد نیاز و دیگر مطالب کاربردی قرار گرفته است.

بخشی از مقاله:

جایگاه مناسب جهت پراربندی :

هر چند گوسفند از نظر جا کم توقع است و به تاسیسات گرانی نیاز ندارد و در صورت داشتن تغذیه مناسب در برابر نا ملایمات جوی مقاوم و بردبار است ، ولی باید در احداث ساختمان نگهداری گوسفندان پرواری نکات فنی و بهداشتی را رعایت نمود . به طور کلی باید شرایط زمین ، درجه حرارت ، رطوبت و وضعیت آب منطقه بررسی شود ، چرا که گوسفندان از کوران باد و رطوبت زیاد رنج می برند .

پرورش گوسفند در مقایسه با پرورش گاو به تجهیزات و امکانات کمتری احتیاج دارد و در اکثر کشورهای دنیا گوسفندان در بیشتر ایام سال به صورت آزاد پرورش می یابند و در فصل زمستان و ایام نا مساعد هوا در محیط های بسته به سر می برند. گوسفند حیوانی است که تنها از کوران باد و رطوبت نامناسب رنج میبرد و در برابر بسیاری از تغییرات جوی بردبار و مقاوم است. پس از احداث جایگاه باید به دسترسی آسان آب توجه داشت چرا که آب نیاز اولیه است.

قسمت های لازم دیگر

اتاق توزین دام، پشم چینی، بسته بندی پشم، ذخیره علوفه، توزین، نگهداری مواد کنسانتره و یا روزانه، محل تهیه غذای روزانه، نگهداری کود، نگهداری گوسفندان مریض، حمام دام، اتاق شیردوشی، اتاق کارگر و دفتر.

هم اکنون میتوانید پس از پرداخت الکترونیک، مقاله آشنایی با جایگاه پروار بندی گوسفند را دانلود فرمایید.


خرید فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی