دنیای فایل گوگل

دانلود فایل های کمیاب

دنیای فایل گوگل

دانلود فایل های کمیاب

آخرین نظرات

آموزش نرم افزار تایپ دبیرخانه

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ب.ظ
آموزش نرم افزار تایپ دبیرخانه

قیمت:50000ریال

آموزش نرم افزار تایپ دبیرخانه

در این مقاله که در قالب word ارائه گردیده است، مطالبی در خصوص چگونگی کار با نرم افزار تایپ دبیرخانه های اداری بیان گردیده است.

بخش هایی از مقاله:

مقدمه

امروزه نرم افزارهای متعددی با توانمندیهای بالا در زمینه تایپ و چاپ مکاتبات وجود دارند که اغلب استفاده کنندگان   pc ها در تایپ نامه های فارسی و لاتین از آنها بهره می گیرند .

در چند ساله اخیر چندین نرم افزار مناسب برای مکاتبات و تایپ جداول و گزارشات تهیه شده است توسعه و عملکرد اینگونه نرم افزارها بیشتر در جهتی بوده است که با تدارک حروف مختلف و امکانات جدول بندی و صفحه بندی ، حروف چینی فارسی کامپیوتری را سرویس دهند لذا کمتر در جهت اجرای وظایف دبیر خانه فعالیت شده است . علاوه بر این امروزه از نرم افزارهای واژه پرداز بسیاری جهت نگارش متون در امور تایپ ، نامه نگاری و حروف چینی به کار گرفته می شوند .

کاربردهای فراوان اینگونه نرم افزارها موجب گردیده که طراحان ( برنامه نویسی ) ، انواع واژه پردازها را با نگارش های گوناگون به بازار عرضه نمایند به گونه ای که هر نگارش جدید نسبت به نگارشهای قبلی از امکانات بیشتری برخوردار است . این نرم افزارها می توانند صفحه کلید کامپیوتر را به یک ماشین تایپ چند زبانه نموده ، متون تایپ شده را در حافظه کامپیوتر نگهداری نمایند و بعد از هرگونه اشکال زدایی ، ویرایش و اطمینان کامل از صحت تایپ توسط چاپگر آن را چاپ کرده یا متن ویرایش شده را در حافظه جانبی ذخیره کنند . در مقایسه کامپیوتر با ماشین تایپ امکانات وسیع واژه پردازها در ویرایش متون از قبیل حذف کپی جایگزین نمودن کلمات و جملات پردازش صفحات و صفحه بندی اتوماتیک سرعت و دقت عمل این برنامه ها و صرفه جویی در وقت و کاغذ مصرفی به خوبی مشهود است . با تعریف فوق کمبود نرم افزاری که بتواند در خدمت فعالیتهای مکاتباتی بایگانی و پیگیری مدیریت قرار گیرد مشخص می گردد .

هم اکنون میتوانید پس از پرداخت الکترونیک، مقاله آموزش نرم افزار تایپ دبیرخانه را دانلود فرمایید.


 خرید فایل
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۱۱
  • ۱۲۱ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی