دنیای فایل گوگل

دانلود فایل های کمیاب

دنیای فایل گوگل

دانلود فایل های کمیاب

آخرین نظرات

پایان نامه پسته

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ
پایان نامه پسته

قیمت:30000ریال

پایان نامه پسته

در مقاله که به صورت word در یک فایل zip ارائه گردیده است. موضوعات متنوعی در قالب کاشت، نگهداری و برداشت محصول پسته و باغات آن بصورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته است.

بخش از مقاله:

تاریخچه: 

تولید پسته درایران سابقه تاریخی دارد و شاید قدیمیترین سن دآن را بتوان سفرنامه هرودت مورخ نامی یونان (420-480ق م) دانست که در مورد پسته و وضعیت آن درایران بحث نموده است.

نام پسته درکلیه زبانها و کشورهای مختلف ریشه فارسی آن مشتق شده است و این خود نشانه ای است برآنکه دنیا اگر پسته رامی شناسد وحتی اگر چنانچه درحال حاضر معدودی از کشورهای دنیا اقدام به تولید و یا صدور آن می نمایند تجربیات اولیه خودرا ازکشور ما داشته اند.

از جمله شواهدی که برای صدق مطالب فوق می توان ارایه داد کتیبه های موجود در ابنیه تاریخی یونان است که درآنها به پسته اشاره شده است.

براساس اسناد موجود انتشار درخت پسته در اروپا و سواحل مدیترانه مربوط به سده اول میلادی است که بوسیله یکی از امپراطوران رم بنام (ویته لیوس) از ایران به روم و سایر نقاط اروپا برده شده است. 

هم اکنون میتوانید پس از پرداخت الکترونیک، لینک دانلود این پایان نامه را دریافت نمایید.


خرید فایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی