دنیای فایل گوگل

دانلود فایل های کمیاب

دنیای فایل گوگل

دانلود فایل های کمیاب

آخرین نظرات

مقاله ارقام گوجه فرنگی و ویژگی های آنها

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ
مقاله ارقام گوجه فرنگی و ویژگی های آنها

قیمت:20000ریال

مقاله ارقام گوجه فرنگی و ویژگی های آنها

در این مقاله که به صورت word می باشد. در این مقاله 31 نوع گوجه فرنگی مورد بررسی قرار گرفته است. تغذیه ، افروزنش، فاصله کاشت، گلدهی و به میوه نشستن، عوامل مؤثر بر کیفیت، برداشت و پس از برداشت مورد بررسی علمی قرار گرفته است.

بخش هایی از مقاله:

توضیح دو رقم اول:

1- کالیبرا : رشد نامحدود، یک گوجه فرنگی جدید با دورة زندگی طولانی، گیاه از رشد خوب و قوی و قابلیت قرار گرفتن مناسب میوه ها برخوردار است. وزن متوسط 160 گرم، میوه ها ترد و دارای رنگی زیبا و یکنواخت و به شکل کروی مایل به بیضی، در تمامی فصول کشت مورد استفاده قرار می گیرد و با هورمون ها سازگار و عملکرد بالایی دارد.

2- کنزو : رشد نامحدود، گیاه قوی به رنگ سبز تیره از تیپ گیاهان باز با برگهای افقی، میوه ها سفت و ترد با دورة زندگی طولانی و وزن بین 140ـ150 گرم، میوه ها به رنگ روشن و کروی شکل می باشند و برای دوره های کشت طولانی مناسب هستند.

قسمتی از بخش های تکمیلی مقاله:

عوامل مؤثر بر روی کیفیت میوه :

کیفیت میوة گوجه فرنگی گلخانه ای تحت تأثیر عواملی است که در زیر به طور خلاصه به آنها اشاره می شود:

1ـ رنگ میوه :

رنگ دارای اثر زیادی بر روی رفتار مصرف کننده است. مصرف کننده ها معمولاً رنگ میوه را با کیفیت چشایی آن مرتبط می سازند. بنابراین، تولید میوه ای با رنگ یکنواخت و مطلوب برای جلب رضایت مصرف کننده ضروری می باشد. گوجه فرنگی در رنگهای قرمز، صورتی، زرد و نارنجی در دسترس است. این رنگها به کارتنوییدهایی بستگی دارد که در گلبولهای معلق کوچک واقع در گوشت میوه موجود هستند.

غلظت کارتنوییدها در طی رسیدن میوه عمدتاً به دلیل افزایش 460 برابری در غلظت لیکوپن، 12 برابر افزایش می یابد. پریکارپ خارجی در میوة گوجه فرنگی بیشترین کاروتنویید را دارا است.

 

هم اکنون می توانید پس از پرداخت الکترونیک، لینک دانلود فایل را دریافت نمایید.


خرید فایل
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۱/۲۸
  • ۱۰۳ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی